TRANSPORT

 

Despre cum produsele noastre vor ajunge la voi.

 

Vă vom livra Produsele sau acestea vor fi disponibile pentru a fi ridicate de la adresa noastra, doar după ce le plătești integral prin una din modalitățile afișate pe Site.

Produsele pot fi ridicate personal de catre Client de la adresa noastra din Bucuresti, Sector 2, str. G-ral Dimitrie Salmen nr. 20, mansarda, cam. 7.

Daca vei optata pentru livrarea produselor la adresa comunicată la momentul plasării Comenzii, atunci te informăm că durata estimativa de livrare este de 2 – 5 zile lucrătoare de la momentul confirmării Comenzii. În cazuri excepționale durata se poate prelungi pana la maxim 10 zile, Clienții afectați fiind anunțati în prealabil. În cazul în care produsul este făcut pe comandă termenul de livrare va fi de 15-20 zile de la data comenzii ferme și a stabilirii detaliilor.

Te rugăm să reții că acest termen de livrare este unul orientativ, bazat pe comenzile anterioare din zonele respective și că poate suferi modificări, despre care vom depune toate eforturile să te notificăm în timp util. Nu vom răspunde pentru întârzierile în livrarea Produselor apărute din motive neimputabile nouă sau din culpa unui transportator (i.e., curier, poștă etc.).

Produsele comandate se livrează prin firma de curierat specializată, contra cost sau gratuit, în funcție de condițiile aplicabile Comenzii, care îți vor fi comunicate înainte de finalizarea Comenzii. Dacă este cazul, te vom informa cu privire la modalitățile de livrare disponibile și vei putea alege una dintre aceste modalități anterior finalizării Comenzii.

Costurile de transport sunt suportate de Client și vor fi specificate atât în procesul de plasare al Comenzii, cât și după finalizarea acesteia. În durata de livrare pot interveni factori ce pot produce întârzieri, independent de voința noastră sau a societății de curierat cum ar fi: condiții meteorologice nefavorabile, accidente sau blocaje rutiere. În toate aceste cazuri, un reprezentant te va informa și îți va comunica o nouă dată privind efectuarea livrării. Produsele livrate se află în ambalajul original și sunt asigurate pe tot parcursul transportului, până la livrare. La primirea coletului, te rugăm verifici integritatea ambalajului, precum și disponibilitatea facturii fiscale, dacă nu ai primit-o pe email sau în contul tău de Client. Fără excepție, acest document se află în interiorul coletului. Coletele se predau pe baza unui PIN primit prin mesaj de la firma de curierat, de către reprezentantul firmei de curierat. Te rugăm să refuzi coletul dacă acesta este deteriorat. Te rugăm ca la primirea coletului, sa verifici produsele și, în cazul în care există neconcordanțe față de comanda inițială și/sau Produsele prezintă defecte de fabricație, să ne aduci imediat la cunoștință.

În cazul în care cu ocazia livrării Produselor, nu te putem găsi la adresa indicată în Comanda acceptată, se va încerca livrarea încă o dată, după care Produsele vor fi returnate, tu urmând să suporți costurile unei noi expediții, indiferent de valoarea Produselor comandate.

Ne rezervăm dreptul de a întârzia sau de a anula orice livrare a Produselor comandate dacă aceasta nu poate fi onorată din motive independente de voința noastră, care includ dar nu sunt limitate la: evenimente de forța majoră, războaie, acte de terorism, proteste, răscoale, tulburări civile, incendii, explozii, inundații, epidemii, pandemii, greve etc.

După ce cumperi un Produs de la noi, toate riscurile se transferă la tine. Dacă livrăm noi personal produsele către tine, riscul de pierdere sau de deteriorare a Produselor este transferat către tine în momentul în care tu sau un terț desemnat de tine, altul decât transportatorul, intri în posesia fizică a Produselor.

Dacă apelăm la terțe persoane pentru a efectua Livrarea (precum servicii de curierat, servicii poștale sau terți), riscul va fi transferat către tine în momentul livrării Produselor de către acel transportator, fără a aduce atingere drepturilor pe care tu le ai față de el (spre exemplu, când transportatorul îți deteriorează Produsele).

Proprietatea asupra Produselor va fi transferată la livrare, după ce ai efectuat plata, în locația de livrare indicată în Comandă. Livrarea se va considera efectuată prin semnarea de către tine a documentului de transport furnizat de curier sau prin semnarea de primire pe factura fiscală sau pe un alt document de livrare în cazul livrărilor efectuate de Vânzător sau în momentul când ai comunicat codul PIN repezentantului firmei de curierat.