POLITICA DE RETUR

 

Despre maniera în care putem rămâne deschiși atunci când apare ceva în neregulă.

 

Da, poți returna produsele cumpărate, dar te rugăm să citești cu atenție condițiile noastre în așa fel încât să existe armonie în tot acest proces chiar și atunci când ceva nu funcționează.

Produsele pe care le găsești pe site-ul nostru sunt manufacturate și sunt serie mică. Sunt lucrate cu multă atenție la detalii și cu dorința de a oferi cui le va purta bucuria de a le purta.

Te rugăm să ai în vedere că unele produse le avem în stoc, sunt deja confecționate/realizate, iar altele nu sunt în stoc, ci sunt manufacturate pe comandă, după specificațiile configurate de tine – culoare, mărime, altele (opțiunile tale individuale) – caz în care ești pe deplin responsabil de ‘imaginea’ produsului final. Noi îți garantăm însă calitatea Produsului achiziționat (indiferent dacă se regăsește în stoc sau este realizat conform specificațiilor tale) și toată atenția și grija noastră pentru toate materialele folosite în procesul de producție. Toate materialele folosite de noi în procesul de producție provin de la furnizori cu tradiție în textile și cu grijă pentru ceea ce vând. Ne dorim și ne propunem ca peste 90% din materiale pe care le folosim să fie naturale, lână, bumbac, mătase, iar asta presupune din partea noastră un efort mărit în a le căuta și în a le verifica. Cu toate astea, cum nu suntem perfecți e posbil să apară și erori, pe care suntem oricând deschiși să le remediem.

Produsele confecționate dupa specificațiile prezentate de Client și/sau personalizate în mod clar NU pot fi returnate. Conform OUG 34/2014 art. 16 lit c) – „Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9-15 în ceea ce privește contractele la distanță și contractele în afara spațiilor comerciale următoarele: […] c) furnizarea de produse confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar […].”

Produsele comandate din stocurile existente pot fi returnate. Clientul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, în temeiul dreptului de retragere prevăzut de legislația din Romnia, fără penalitați și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la data intrării în posesia Produsului. Singurele costuri care pot cadea în sarcina Clietului sunt cheltuielile directe de returnare a Produselor, conform OUG 34/2014. În vederea exercitării dreptului de retragere este suficientă declarația Clientului de exercitare a acestui drept transmisă către noi (în termenul de 14 zile calendaristice de la data intrării în posesia Produsului) în orice modalitate, inclusiv pe email la adresa raluca@radiopeople.ro, urmată de răspunsul neîntârziat al nostru de confirmare a primirii cererii de retragere prin e-mail, la adresa indicată de către Client. Clientului care a notificat returnarea Produselor achiziționate din stocurile existente îi revine responsabilitatea de a se asigura ca Produsele la care a facut referire vor fi returnate la noi în maxim 14 zile calendaristice de la data expedierii notificarii, în caz contrar, dreptul de retragere nu mai operează, considerând cererea invalidă.

Având în vedere că ne dorim să fii pe deplin mulțumit de Produsele noastre, te asigurăm că vom face tot posibilul să rezolvăm solicitarea ta de retur. Te asigurăm ca toate Produsele sunt verificate cu multă atenție, înainte de livrare, astfel încât să răspundă nevoile tale și nevoilor noastre de calitate . Totuși, în cazul sesizării unor defecte majore de fabricație te rugăm să ne anunți in termen de 3 zile de la recepția Produselor (în cazul produselor realizate la comandă) sau în termenul de 14 zile mai sus amintit (în cazul produselor aflate în stoc) și implicit să ne returnezi Produsele. În această situație poți opta fie pentru înlocuirea Produselor, fie pentru restituirea contravalorii Produselor. Orice sesizare privind existența unor defecte de fabricație după o perioada mai mare decat cele mai sus menționate este considerată expirată.

În cazul în care este prima ta Comanda pe Site pentru Produse din categoria “îmbrăcăminte” și în cazul în care nu ai probat Produsele noastre, Produsul care nu ți se potrivește ca mărime poate fi înlocuit cu un Produs identic, același model și aceleași detalii, o mărime în plus sau în minus. În această situație nu se aplică restituirea contravalorii Produselor. Returul pentru înlocuirea mărimii este acceptat o singură dată si pentru un singur Produs, și trebuie sesizat în termenul mai sus amintit. Orice sesizare privind mărimea nepotrivită după o perioadă mai mare este considerată expirată. Totuși, în anumite situații, ne rezervăm dreptul de a refuza înlocuirea Produselor care nu se potrivesc ca mărime, conform OUG 34/2014 art. 16 lit. c). Retururile pentru mărime nepotrivită nu se aplică Produselor achiziționate în cadrul promoțiilor / produselor primite cadou. Atenție: Nu se înlocuiesc Produse dintr-un model cu Produse din alt model! Nu se acceptă retururile repetate pentru marime nepotrivită!

Ce ai de făcut.

În cazul in care doresti sa returnezi / schimbi un Produs trebuie sa ne comunici explicit aceasta intenție, în termenele de mai sus, pe email la adresa raluca.nicolaescu@radiopeople.ro. După analizarea solicitării tale, îți vom confirma detaliile soluționării returului. Având în vedere că ne dorim sa fii pe deplin multumită/t de Produse, te asigurăm ca vom face tot posibilul sa rezolvam solicitarea ta de retur. Dacă returul este refuzat, din păcate Produsele tale nu pot fi returnate.

Dacă returul este acceptat, te rugam sa urmezi pașii următori:

  1. pregătește Produsele pentru expediere – Produsele trebuie expediate în maxim 14 zile calendaristice de la primirea emailului nostru în care îți comunicăm că poți returna Produsele la adresa: str. G-ral Dimitrie Salmen, nr.20, ap 7, Cod 021371, sector 2, București.
  2. verifică dacă sunt îndeplinite toate condițiile de returnare de mai jos;

III. contactează firma de curierat rapid (nu se acceptă retururile prin Poșta Română);

  1. păstrează confirmarea de trimitere (AWB). Toate taxele de returnare pentru un singur retur sunt suportate și achitate integral de noi, orice altă solicitare suplimentară de retur va fi suportată și achitată de tine. Te vom anunța imediat ce returul tău a fost receptionat și verificat din punct de vedere al conformității cu condițiile de returnare. Ne rezervam dreptul de a accepta sau de a refuza returul tău numai dupa ce Produsele au fost verificate din punct de vedere al conformității cu condițiile de returnare de mai jos.

În cazul în care Produsele nu sunt returnate în termenul mai sus precizat, sunt deteriorate, nu sunt în aceeași stare în care au fost livrate (în ambalajul original cu toate etichetele intacte, eticheta intacta și documentele care le-au însoțit, fără urme care pot indica că Produsele au fost purtate, spălate), returul are expeditor incert / care nu poate fi identificat, ne rezervăm dreptul de a refuza returul și/sau de a-ți trimite înapoi Produsele, pe cheltuiala ta. Totodată, ne rezervăm dreptul de a nu accepta retururi pentru Produse care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.

În cazul în care Produsele sunt returnate cu etichetele lipsă/deteriorate, ne rezervăm dreptul de a reține suma ocazionată cu deprecierea Produselor, care îți va fi comunicat explicit pe email, sau de a-ți trimite înapoi Produsele, pe cheltuiala ta.

Conform legislației în vigoare, nu sunteți obligat să returnați Produsul în ambalajul original.

 

În cazul in care returul este refuzat și îți vom trimite Produsele înapoi, iar pachetul este refuzat de tine ne rezervam dreptul de a reține toate sumele achitate.

În cazul in care returul se soluționează cu un schimb, noul Produs va fi expediat în termen de maxim 5-7 zile lucrătoare de la recepția și verificarea Produsului returnat. In cazul in care Clientul care a returnat un Produs, iar noi nu dispunem de un Produs identic pentru înlocuire, vom oferi Clientului contravaloarea Produsului returnat.

În cazul în care returul se soluționează cu restituirea contravalorii Produsului, aceasta se va efectua în termen de maxim 14 zile calendaristice de la data la care ne-ai informat ca vrei sa returnezi Produsul (dacă ne-ai informat în termenele mai sus communicate).

Condiții de returnare: I) Produsele returnate trebuie sa fie noi, nefolosite, nespălate, fără urme de uzură fizică sau deteriorare; II) Produsele trebuie să fie returnate cu etichetele originale nedeteriorate.

Ne rezervăm dreptul de a refuza și implicit de a trimite înapoi către tine orice Produs care nu îndeplinește întocmai și cumulativ toate condițiile de returnare de mai sus.

Toate taxele de returnare pentru un singur retur catre o adresa din Romania vor fi suportate de noi, pentru orice solicitare suplimentară de retur toate taxele sunt suportate și achitate integral, în avans, de tine. Taxele de returnare catre o destinație internațională (în afara Romaniei) vor fi suportate integral de Client.

Atenție! Nu acceptăm pachete cu plata ramburs. Nu acceptăm pachete al căror expeditor nu poate fi identificat. Nu ne facem responsabili pentru pachetele pierdute sau deteriorate la transport. Nu ridicăm colete de la Poșta Romana sau orice alt oficiu poștal. Solicitările repetate de retur de către același Client pot fi considerate abuz.

În cazul în care returul se soluționează prin restituirea contravalorii Produsului / schimbul cu alt Produs realizat pentru tine, următoarele taxe nu se vor restitui – taxa de livrare standard sau expres (inclusiv in cazul promoțiilor referitoare la taxa de livare) – daca este al doilea retur in Romania sau orice retur international, taxele vamale, comisioanele bancare, diferentele de curs valutar în cazul plăților în EUR, alte taxe specifice după caz.

În cazul livrărilor internaționale în afara UE nu se vor restitui taxele specifice fiecarei destinații facturate separat de firma de curierat.

Restituirea contravalorii Produsului, cu excepția taxelor care se rețin, se va efectua prin transfer bancar în contul de pe care a fost efectuată plata, în termen de maxim 14 zile calendaristice de la data la care ne-ai informat ca vrei sa terurnezi Produsul. Te vom anunța pe email imediat ce restituirea contravalorii Produsului a fost procesată.

Precizari suplimetare: pentru că ne dormim ca ceea ce facem să fie purtat cu mult drag, în limita posibilităților, suntem dispuși să remediem defecțiuni sau înlocuiri de materiale care se deterioriează în timp. Dacă peste un an îți dorești, de exemplu, cotiere pentru o geacă achizitionată de pe Site sau mânere noi pentru o geantă cumparată de pe Site, iar noi putem să intervenim, reîmprospătând haina sau geanta, o putem face cu drag contra unui cost ce va fi stabilit si comunicat când vom analiza solicitarea ta.